Vågor

CX4B8118-3

Under ytan såg jag två ansikten. De log mot varandra, viskade tyst och … vågade med vågorna! … Man kunde följa läpparnas rörelser!

Vilken lek! … Vilken passion!… Vilken fantasi!

About SREBARNA

HAVETS ÄLSKARE :) och alla levande varelsers beundrare.
This entry was posted in Ansiktet, Att gå längst stranden, Dans, Fantasi, Havet, Idebild, Kyss, Moreto, Två, Vatten, Vågor. Bookmark the permalink.

13 Responses to Vågor

  1. Violeta says:

    Jag såg de också … innan jag läste texten !! Utmärkt bild, Margi!

  2. MatsNilsson says:

    En härligt passionerad bild. Älskar dessa bilder där man själv får låta fantasin flöda.

    Vänligen Mats

  3. Oj, vilka spännande figurer du har mött, det ser verkligen passionerat ut! Ett fint fångat ögonblick!
    /Kerstin

  4. bibbipson says:

    Så härlig bild, oväntat med två ansikten! Och jag såg dom också!😉

  5. Fräckt! Kan du se ansiktet i vattnet som jag ser ungefär i mitten!😉

Leave a Reply

