La vita e bella :)

(Livet är underbart)

… heter en riktigt bra film … men om bilden är bra detta beror nog på vem man fråga🙂. En del har redan fått känslan “jag saknar mina glasögon”:)

Ha en trevlig helg!

About SREBARNA

HAVETS ÄLSKARE :) och alla levande varelsers beundrare.
This entry was posted in Ängen, Blommor, Dans, Havrefält, Konst-nära, Margarita, Margerit, Prästkrage. Bookmark the permalink.

6 Responses to La vita e bella :)

  1. MatsNilsson says:

    Visst behöver jag glasögon ibland men här tycker jag det inte behövs. Visst är det oskarpt men samtidigt så får jag en sommarkänsla när jag betraktar bilden. Det är djärvt att visa denna bild, förstår om det kan kännas som om man behöver glasögon, men personligen så gillar jag när man är lite busig och inte gör som alla andra.

    Vänligen Mats

  2. naturbilden says:

    Det där med suddigt kan vara svårt. Min pappa som bara fotar lite till husbehov brukar skoja och säga att han slutat spara sina skarpa bilder och bara sparat de suddiga eftersom det är så modernt😉
    Allt beror på om det är suddigt av misstag eller med en tanke bakom!

    /Anna

    • SREBARNA says:

      Ja, så brukar man säga, tack Anna! Vid vår ålder får man vara förbered att plötsligt förlora sina glasögon och ändå se naturens skönhet:)
      Ha det gott!
      /Margi

  3. En skön bild tycker jag, och visst är livet underbart! Gillar blandningen av varma och kalla gröna toner.
    /Kerstin

    • SREBARNA says:

      Tack Kerstin! Färgblandningen av blommornas grön inne i det fina blågröna havrefältet gillade jag med:) Kul att det uppmärksammas, tack!
      /Margi

Leave a Reply

