Får jag bjuda …

… på “en dimmig sommarkväll i Småland”?

Att flytta ”hemma” till ett annat land kan vara väldigt stressande och extremt energi och emotioner krävande, särskild om det sker senare i livet. Det finns dock stycken i naturen, ställen i det nya landet, där man ”känner igen” sitt gamla ”hemma”, kanske för att de verkligen liknar varandra eller så för att de håller stämningen av härliga emotioner… Då blir man svag för detta ställe och får komma verkligen hem….

Tänkte inbjuda dig till mitt återupptäckta ”hemma”🙂

(Lånade titeln från en bloggare:).

About SREBARNA

HAVETS ÄLSKARE :) och alla levande varelsers beundrare.
This entry was posted in Lönnbo. Bookmark the permalink.

6 Responses to Får jag bjuda …

  1. Läcker kvällsbild! Trevlig stämning och äkthet, det finns så många övermättade morgon- och kvällsbilder, men denna känns naturlig och äkta.🙂
    // Sander

  2. naturbilden says:

    Otroligt drömsk och vacker – i mina favoritfärger! Du har säkert funderat på de 2 ögonen i vänsterkanten. De kanske skall vara där… vet inte riktigt själv. Vacker stämning i varje fall!
    🙂 Lasse

    • SREBARNA says:

      Tack Lasse! Dina ord värmer! De två ögonen, ja, de stannade kvar av någon anledning, inte helt klar för mig heller🙂, spontant bara, men jag kan höra vad du säger, tack🙂 Ha en fin söndag!
      /Margi

  3. Morgan K says:

    Jag tackar för inbjudan och njuter!
    Morgan

Leave a Reply

